Mediamonitoring

publistat-grip-op-publiciteit
 

Grip op publiciteit

Met nieuwsoverzichten, dashboards en analyses zorgen wij voor overzicht en inzicht van de publiciteit van onze opdrachtgevers. Dit halen we uit alle denkbare bronnen, waaronder print, radio, televisie, online en social media; nationaal en internationaal, op maat en zonder ruis.

One Stop Shop

Wij kunnen één geïntegreerd monitoringsysteem opzetten voor alerts en analyses van online, print, social media, radio en televisie. Wij zijn onafhankelijk en kiezen leveranciers die het beste passen bij de vraag van de klant. Belangrijke overwegingen zijn: omvang van de gebruikersgroep (in verband met auteursrechten), noodzaak van originele opmaak en tijdstip waarop de opdrachtgever de alerts wil ontvangen.

Door getrainde analisten

Monitoring is mensenwerk. Geautomatiseerde zoekvragen zorgen voor ruis terwijl relevante items ontbreken of uitsluitend in platte tekst beschikbaar zijn, terwijl ook de originele opmaak belangrijk is.

Alerts op maat

Wij maken voor onze opdrachtgevers precies de juiste selectie omdat we weten wat voor hen relevant is. We filteren en clusteren het nieuws volgens hun specificaties, zodat de indeling van de alerts direct helder en overzichtelijk is.

Desktop en mobiel

Onze alerts zijn geschikt voor alle apparaten.

Samenvattingen

Voor grote groepen ontvangers met weinig tijd kunnen samenvattingen een goede oplossing zijn in plaats van de gehele tekst van nieuwsitems.

Zo vroeg mogelijk

Het is onze sport het nieuws zo vroeg mogelijk in de ochtend te versturen, zodat gebruikers het vroegtijdig hebben; in een aantal gevallen worden de alerts al om 07.00 uur ontvangen.

Meerdere updates per dag

Opdrachtgevers bepalen zelf frequentie, bijvoorbeeld meerdere keren per dag of juist wekelijks. Ook continu is mogelijk. Lees meer bij Live monitoring

Ook in het weekend

We zijn ook in het weekend open.

Voor meer informatie

Robin ten Brink
 

Robin ten Brink

Head of Operations

+31 20 5289295